Pressemeddelelser

Farverige blomsterdekorationer til julebordet. Borddekorationer med julestjerner i den naturlige grønne livsstil.

• News Categories
  • Anvendelse
  • Pressemeddelelser

En fantastisk juleaften handler ikke kun om mad. Et flot dækket bord gør hele forskellen, og her er blomster vigtige. Friske blomster er føde til sjælen og gør ethvert middagsbord til et sted, man bare har lyst til at blive siddende ved. Om efteråret og vinteren er farverige julestjerner perfekte til smukke borddekorationer. Med deres enestående farvede blade, de forskellige former og deres alsidighed kan man skabe perfekte blomsteropsatser, som især passer godt til det trendy grønne look. Her viser indretningseksperter fra Stars for Europe et udvalg af naturlige ideer til borddækning og dekorationer med julestjerner i forskellige farver.

Naturlig charme med håndlavet bordpynt og delikate pink julestjerner

Et rustikt træbord, betongrå vægge og et upyntet grantræ danner bagtæppe for dette julebord i det naturlige look. Julestjernernes delikate pink farve blender perfekt ind i de brunlige nuancer i bordet og urtepotterne, og matcher også det enkle, sorte bestik i industrial style. Håndlavede juletræer og bestikholdere i papir tilføjer et moderne, legende touch. Da mønstret papir kan fås i mange forskellige stilarter, er dine designmuligheder nærmest uudtømmelige.

Naturlig charme med håndlavet bordpynt og delikate pink julestjerner

Til at lave træerne i papir skal du bruge stift kraftpapir eller karton i forskellige farver og mønstre, en lineal, en saks og en blyant.

Tegn to ligebenede trekanter på papiret med en lineal og en blyant, hver med en bundlinje på 12 cm og højder på 22 og 16 cm, og klip dem ud. Marker så de lodrette midterlinjer i begge trekanter. Klip 14 cm ind i den største nedefra, og 2,5 cm ind i den mindste oppefra. Til sidst skubber du forsigtigt trekanterne ind i hinanden lodret, så de laveste sider har samme højde.

For at lave bestikholderne af kraftpapir med stor rivestyrke, skal du tegne og klippe en ligebenet trekant ud med en lav sidelængde på 12 cm og en højde på 22 centimeter. Lav så nogle få centimeter fra den nederste kant to parallelle centrale indskæringer, hver ca. 6,5 cm lange, og skub bestikket igennem. Færdig!

Naturligt elegante dekorationer med røde julestjerner

Designet i den grønne livsstils trendy look, som kombinerer det elegante med det naturlige, er dette julebord subtilt enkelt takket være fraværet af stoffer og lys. Røde julestjerner udstråler julecharme. Grene, bær og mos skaber en varm og naturlig følelse, mens julelooket popper op som skinnende kugler, vaser og lysestager i smart guld, sølv og rød.

Byd dine gæster velkommen i dit hjem iscenesat med julestjerner og dekorative bær. Tip: Så snart du har klippet, skal du dyppe julestjernernes stilke i ca. 60°C varmt vand i nogle få sekunder og derefter straks i koldt vand, så du forhindrer den mælkefarvede saft i at løbe ud. Pak så stilkens ende ind i grønt blomsterbånd eller sæt den ned i et blomsterrør fyldt med vand.

Tilplantet med røde julestjerner og pyntet med spiseligt plantemateriale danner denne naturlige skål et smukt midtpunkt på julebordet.

Friske, naturlige, cremefarvede julestjerner

Dette indbydende jule-kaffebord, dekoreret i et vintage-inspireret, grønt livsstils-look ligner et maleri. Hvide julestjerner skaber en charmerende kontrast til de grønne nuancer i deres omgivelser, med ekstra farvetoner fra guld og ting i træ - plus et pift af glamour fra lysene i træet.